Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навиків з теми «Застосування похідної»
Мета уроку:
- повторити та узагальнити знання учнів щодо змісту вивчених понять,
- формулювання достатніх умов зростання та спадання функції, умови
- екстремуму функції;
- застосування похідної для знаходження проміжків монотонності й
- екстремумів функції, найбільшого та найменшого значення функції на відрізку;
- розв'язування фізичних задач.
- Виховувати вміння працювати в парах, групах.
- Навчати об’єктивно оцінювати власні досягнення.
Тип уроку: систематизація та узагальнення вмінь і знань.
Обладнання: довідниковий матеріал, таблиці, зміст індивідуальних завдань.
Хід уроку
1.Організаційний етап. Привітання та налаштування на роботу.
2.Формулювання мети і завдань уроку, мотивація навчальної діяльності.
3. Повторення та систематизація знань.
Закінчити речення
1.Значення похідної в точці х0 дорівнює ……… …… дотичної до графіка функції в точці з абсцисою х0.
2. Похідна від функції, що виражає залежність пройденого шляху від часу S(t) є ……….. …………. у момент часу t0.
3.Якщо похідна функції на проміжку додатна (f'(x)> 0) , то функція f(x) ………..
4.Якщо похідна функції на проміжку від'ємна (f'(x)<0) , то функція f(x) ………..
5. Точки, в яких похідна не існує або дорівнює нулю, називають …………………
6.Якщо при переході через точку х0 похідна змінює знак з «+» на «-», то х0 - ………. …………..
7.Якщо при переході через точку х0 похідна змінює знак з «-»на «+», то х0 -……….. ……….
8. Точки екстремуму – це точки …………. . …………….
9.Значення функції в точках мінімуму та максимуму називають …………….. ……………..
10.Операція знаходження похідної функції - ……………………
11. Другою похідною функції S(t) – є …………. руху.
12. Записати рівняння дотичної до графіка функції у заданій точці.
Математичний диктант.Учні працюють самостійно, по закінченні роботи перевіряють роботу сусіда по парті.
Робота в групах.
Учні об'єднуються у дві групи – «Художники» і «Аналітики» Кожна группа отримує своє завдання.
Завдання для групи «Художників»
За даними таблиці побудувати графік функції
Завдання для групи «Аналітиків»
За даними графіка функції заповнити таблицю
Усне розв’язування рівнянь.
А)2х -5=0; Б) 4х- 20 = 8; В) 6х- 6х2 =0;
Г)
Колективне усне розв'язування.
4.Удосконалення вмінь розв'язувати задачі
Немає коментарів :
Дописати коментар